Introductie

Introductieweek

In de eerste week van het schooljaar hebben de leerlingen van leerjaar 1 en 2 een introductieweek. Er staan in deze week allerlei activiteiten gepland die ervoor zorgen dat de leerlingen elkaar en de school beter leren kennen. Bijvoorbeeld (alcoholvrije) cocktails shaken, ouderwets spelletjes doen in de klas, gezamenlijk genieten van een lunch, een sportdag, praten over pesten en samen klassenregels bedenken. Allemaal dingen die ertoe bijdragen dat er binnen de klas een veilig groepsgevoel ontstaat. De leerlingen van leerjaar 1 krijgen in die week ook hun Chromebook.

Alle informatie over de introductieweek ontvangen de leerlingen in de zomervakantie voorafgaand aan het schooljaar waarin zij starten.