Aanmeldprocedure

Procedure aanmelden bij Heldring Business School.

Er zijn voor het schooljaar 2024/2025 twee aanmeldperiodes.

Voor leerjaar 1 heeft de Heldring Business School in totaal ( voor beide aanmeldperiodes samen) 120 plekken beschikbaar met de adviezen BBL, KBL en TL-Mavo. Voor alle niveaus  bieden we ook LWOO (leerwegondersteuning) aan.

Aanmeldperiode 1

De eerste aanmeldperiode is van maandag 25 maart  t/m zondag 31 maart 2024.

De aanmelding gaat volledig digitaal via Onderwijs Transparant.

Op 15 mei na 15.00u toelatingsbesluit kenbaar

Wij verlenen voorrang aan leerlingen met een (half-, stief-) broer of (half-, stief-) zus op onze school.

Aanmeldperiode 2

De tweede aanmeldperiode is van dinsdag 21 mei t/m  vrijdag 24 mei 2024.

Deze aanmelding gaat eveneens volledig digitaal via Onderwijs Transparant.

In deze periode gelden de voorrangsregels voor broertjes en zusjes niet meer.

Op vrijdag 31 mei na 15.00u wordt bekend gemaakt of de leerling is toegelaten.

Restronde

Als je in beide periodes onverhoopt nog geen geschikte school hebt gevonden is er nog een kans via de restronde. Vanaf 5 juni weten we of de school nog plek heeft. Ook in deze periode gelden de voorrangsregels voor broertjes en zusjes niet meer.

Meer weten over de BOVO-procedure (van Basis Onderwijs naar Voortgezet Onderwijs)? Kijk op www.bovohaaglanden.nl